torsdag 29. august 2013

Flere DT medlemmer

I dag er det torsdag, og det er bare 3 dager igjen til vi legger ut vår utfordring her.! Vi håper dere vil være med oss på moroa, og vi gleder oss til å se hva dere lager! Men vi er ikke ferdig med å presentere vårt DT enda - her kommer DT medlem 8 og 9:-) / 

Today it`s Thursday, and it`s only 3 days left til our challenge starts! We hope you all will join the fun, and we are looking forward to see what you make! But there are still some more DT members to present! - Here comes our DT member no 8 and 9:-)

Ta godt i mot: / Please welcome:

Trine Kristiansen



Trine Kristiansen det er meg. Jeg er født i 1972. Jeg bor i Hurdal, ei lita bygd ca 1 time fra Gardermoen. Der bor jeg sammen med min mann Morten og til sammen har vi fem barn og en liten hund som heter Molly. Jeg er veldig glad i å lage kort, det har jeg drevet med i 4 år nå. Jeg elsker mine copic, fargelegge kan jeg gjøre daglig. Jeg tok eksamen nå i våres og er en av fem i Norge som kan kalle seg European Copic Colouring Master. Jeg er DT medlem hos Kreativ Scrapping og Copic Marker Norge der trives jeg veldig godt. Når jeg ikke lager kort eller fargelegger så er jeg nattevakt på et avlastningsenter for barn i Eidsvoll kommune, der jobber jeg som hjelpepleier. Dere kan ta en titt i bloggen min HER
----------------------------------------------------------------


Trine Kristiansen thats me. I`m born in 1972. I live in Hurdal, wich is about 1 hours drive from Gardermoen airport. I live there together with my husband Morten og vi have 5 children and a little dog whos called Molly. I love making cards, and have been doing it for 4 years now. I love my copic markers, and I can color every day. I graduated from the ECCP this spring, and I am one of five in Norway that call myself European Copic Colouring Master. I`m a DT member at Kreativ Scrapping and Copic Marker Norge and I enjoy it very much. When I don`t make cards or color, I`m a nightwatch at a relief center for children in Eidsvoll municipality, where I work as a nurse. You can see my blog here.

----------------------------------------------------------------

og: / and:

Angella Riquelme



Jeg heter Angella og er 73 modell. Jeg bor for tiden på Nesodden med min lille familie; en snill og tålmodig mann og snart 3 skjønne barn på 12, 9 og en baby. Opprinnelig er jeg fra Chile, men har bodd stort sett hele livet mitt i Trondheim .På Nesodden jobber jeg som trinnleder på en ungdomsskole og underviser i norsk, kroppsøving, spansk og musikk/drama. Synes jobben min er både spennende og krevende, og derfor trenger jeg mye tid til å gjøre noe annet enn skolearbeid. Jeg er glad i å trene og spiller aktivt innebandy for Fagerstrand. Min andre hobby er håndarbeid; hekling, strikking og ikke minst lage kort.Kortlaging begynte jeg med for ca. 5-6 år siden, men det er etter at jeg begynte å blogge at dette ble mer enn en hobby som jeg ikke klarer å holde meg unna lenge om gangen. Jeg vil ikke si jeg har en spesiell stil, men lar meg inspirere av andre kortlagere, søte motiv og mønsterpapir. Det er sjelden jeg lager kort uten mottaker og jeg gir dem som regel bort i presanger. Synes den delen er like hyggelig.For tiden er jeg designer for Kreativ Hobby, DT medlem for Papirdokkene og DT for My Besties Norge.Om du har lyst til å se mer av det jeg lager kan du besøke bloggen min HER.

----------------------------------------------------------------



My name is Angella and I`m a 73 model. At the time I live on Nesodden together with my little family; a kind and patient husband, and soon 3 beautiful kids on 12, 9 years and a little baby. Originally I'm from Chile but has lived almost all my life in Trondheim. In Nesodden I work as a teacher at a school,and I`m in charge of all classes at the same school level, and I teach Norwegian, physical education, Spanish and music / drama. My job is both exciting and challenging, and therefore I need much time to do anything other than school work. I love to exercise and play active floorball for Fagerstrand  My other hobby is needlework, crochet, knitting and especially cardmaking. I started with cardmaking app. 5-6 years ago, but it`s after I started blogging that it became more than a hobby for me , I can`t keep away from it for long. I would not say I have a particular style, but I get inspired by other card makers, cute design and pattern paper. I rarely make cards without a receiver and I generally give them  away as presents. That part is just as nice! Currently I am a designer for Kreativ Hobby, DT member at Papirdokkene and DT for My Besties Norge. If you want to see more of my creations you can visit my blog HERE.

----------------------------------------------------------------
Kom tilbake i morgen for å møte noen flere talentfulle jenter! / 
Please come back tomorrow for some more talented girls!

3 kommentarer:

  1. Så koselig og lese litt om dere. Gleder meg til og se alle kreasjonene deres fremover :-)

    SvarSlett
  2. För fake rolex Skadi-ratten gjorde GoS något som jag skulle vilja se personligen. Ansiktet är i vit pärlemor, med en applicerad fake Rolex mässingsring för indexen och svarta Damaskus stålhänder. Under ratten är tänkt att vara en applikation av Super-LumiNova. Det betyder rolex replica att hela ratten lyser i mörkret - vilket låter ganska vackert, faktiskt. Detta är inte första Rolex replica gången GoS har erbjudit en sådan ringer, eftersom detta gjordes på GoS Sarek Glacier-tidtornet 2019.
    Fäst på Skadi-klockan rolex kopia är en alligatorrem och speciallåsande 18k guldspänne som gör det lite mer "blingy" än varumärkets standardlåsrem. Sammantaget replika klockor är GoS Skadi lite mer en festlig del än vad de flesta av världen är redo för just nu, men rolex kopior företaget producerar bara fem av dem, och om du beställer en nu kommer Skadi säkert att anlända efter COVID-19-krisen har avslutats. Priset för GoS Skadi-klockan är $ 42 000 USD. Läs mer klockor kopior på GoS-webbplatsen här.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen, den blir lest og satt pris på!/
Thank you for leaving a comment, it will be read and appreciated!