fredag 30. august 2013

Enda noen talentfulle jenter / Some more talented girls

Nå er det kun 2 dager igjen til utfordringen starter..... og vi gleder oss veldig til å komme med litt inspirasjon til dere! Håper dere fortsatt henger med:-) Det er fortsatt noen flotte jenter til å presentere, og i dag er det disse 2 talentfulle jentene dere får møte: /

Now it`s only 2 days left for our challenge to start.... and we are so looking forward to give you some inspiration! Hope you `re still with us:-) There are still some great girls to present, and today, these are the two talented girls you will meet:


Lin Monika Bye



Hei! Jeg heter Lin Monika. Jeg er 71-model og bosatt på Gjøvik i Oppland. Jeg har to store barn, ei jente på 20 år og en gutt på 17 år. Har alltid likt håndarbeid, som blandt annet strikking og hekling. Kortlaging startet jeg med høsten 2011, etter at jeg ble introdusert for dette av ei venninne. Nå er jeg fullstendig hekta:) Har nok en forkjærlighet for vintage og shabby chic, men liker også å lage kortene personlig. Fargelegging begynte jeg med i januar i år og jeg bruker promarkers til dette. Synes fargelegging er kjempegøy! Gleder meg veldig til å bli bedre kjent med Besties jentene og alle de fine motivene fra My Bestie. Fra før er jeg med i DT teamet til Scrappin`All Over og ProMarker Norge. Har fremdeles masse å lære, det er så utforlig mange flinke mennesker der ut å bli inspirert av. Kjempegøy om jeg også kan være til inspirasjon for andre:)

Ta gjerne en tur innom bloggen min. Du finner den her.

----------------------------------------------------------------

Hi! I`m Lin Monika. I`m a 71-model and I live in Gjøvik in Oppland. I have two great kids, a girl who`s 20 years old, and a boy who`s 17 years. I have always enjoyed needlework, among others nitting and crocheting. I started with cardmaking in 2011,in the fall,  after being introduced to it by a friend. I'm now completely hooked :) I have a crush for vintage and shabby chic, but I also likes to create personalized cards. I started with coloring in January this year and I use promarkers. I love Coloring! I am so excited to get to know Besties girls and all the beautiful stamps from My Besties. I`m on the following DT`s : Scrappin`All Over  and ProMarker Norge  I still have a lot to learn, it's so many people out there to get inspired by. It would be great if I also can be of inspiration to others :)

Please feel free to stop by my blog. You can find it here.

----------------------------------------------------------------

Og nr 2 i dag / and the second one today:

Lisbeth Karlsen



Hei. Jeg heter Lisbeth. Er 71-modell, bosatt på Røst, helt ytterst i Lofoten. Jeg har to barn, Sander på 14, og Hedda på 12. Og så har jeg en mann som er utrolig tålmodig med hobbyen min. Jeg har alltid drevet med håndarbeid av ulike slag, strikking, hekling og søm. Dog IKKE broderi :) Scrappinga startet vel litt etter litt etter at  barna kom, og jeg pyntet mer og mer i albumene deres. Kortlaginga kom gradvis snikende inn, og nå er det hovedsaklig det jeg driver med. Jeg elsker å farge motiver. Helst farger jeg med ProMarkers, men fusker innimellom litt med DistressInks. Jeg tror ikke jeg har noen spesiell stil på kortene jeg lager, men jeg liker det litt søte og romantiske. Fikser dårlig det helt minimalistiske…Fra før er jeg på DT hos Ooh la La Creations Challenges, Fashionista Challenge og My BestiesJeg elsker å besøke andre kortlageres blogger, og finner alltid kjempemasse inspirasjon i blogverdenen - og ikke minst finner jeg stempler og stash som jeg bare må ha. Når det gjelder "scrappesaker tror jeg nesten jeg er en liten hamstrer…Bloggen min finner du her. Ta gjerne en tur innom. 

----------------------------------------------------------------
Hi! My name is Lisbeth. I`m a 71 model, I`m living in Røst at the tip of Lofoten. I have two children, Sander who`s 14 years old and Hedda who`s 12. I have a husband who is incredibly patient with my hobby. I have always been doing needlework of various kinds, knitting, crocheting and sewing. But NOT embroidery :) The scrapbooking started little by little after the children came, and I embellished more and more of their albums. The cardmaking came gradually creeping in, and now it's mainly what I do. I love coloring. Preferably I color  with ProMarkers, but I occasionally cheat a bit with distress ink. I don`t think I have any particular style on the cards I make, but I like it slightly sweet and romantic. I`m not good at the totally minimalist style... Today I'm on the DT at Ooh la La Creations ChallengesFashionista Challenge and My Besties (US) I love to visit other card makers blogs, and always find lots of great inspiration in blog world - not to mention I find stamps and stash that I simply must have. When it comes to "Scrapbooking supply,  I think I'm almost a little hoard ... My blog can be found here. You are welcome to visit.

----------------------------------------------------------------

Det var alt for i dag, men kom igjen i morgen og møt noen flere jenter!! / 
Thats all for today - but please pop by tomorrow to meet some more girls!!

3 kommentarer:

  1. Velkommen til dere og!
    Godt å ha dere med!
    Klem

    SvarSlett
  2. Good luck to you too ladies!. Elena F.

    SvarSlett
  3. Så gøy og lese litt om dere. Gleder meg til og se alle de flotte kreasjonene deres fremover :-)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen, den blir lest og satt pris på!/
Thank you for leaving a comment, it will be read and appreciated!